merveer96 merhaba bende memurum ve doğum iznine erken ayrıldığım için bebeğim 2aylikken ise başlamak zorunda kalcam , 5 günüm kaldı, ilk oglumda da bırakmıştım malesef çalışmanın zorluğu, yarım gün devam edeceğim bn şuan , unutmaz bebisler anneyi asla bnce ama bı surec bu çok erken olsada alışmak zorundayız , bebiste annede ☹️