omerahlas her bebeğin gelişimi farklı canınızı sıkacak bişey yok ,biz de 1 yaş Olcaz 2 gün sonra hiç kelimemiz yok ,kendi kendine bişiler dmeeye çalışıyor ama anlamlı bişi yok ,dert etmiyorum…bolca sohbete ,kitap okumaya ,oyunlara ve ekransız hayata devam 🤗✌️