Dün geceden beri antibiyotik e başladık. Dün geceden beri ateşi var. Şimdi de düşmüyor. Antibiyotik in etki etmemesi normal mi iki saat sonra ilk dozun üstünden 24 saat olacak antibiyotik. Sabah ta içti hala etki etmedi. Ateşi var. 😪 Tekrar götürmeli miyim. Hırıltılı öksürüğü var genzi tıkalı