Kizlar uyuz olduk sanırım. Doktora gittik bir teşhis koyamadı. Ama eşimde bende de var. Ara ara çocuğum da kaşınıyor. 2 ay olacak. Sıkıldık artık. İlaç alerjisi dedik ama degl geçmedi hala. Bu durumu yaşadınız mı nasıl atlattiniz?? Bununla ilgili kremler kullandım kaç tane geçmedi. Wilkinson krem kullandım üç gün yikanmadim sürdüm geçmedi. Temizligi desen full yaptım