lawyer35 aslında şöyle
İlk 6 ay o kadar rahatmış ki benim için
Emzir uyut gez toz emzir uyut şeklinde .. hiç uykusuz kaldığımı gaz problemi yaşadığımı hatırlamıyorum . Kendim büyütüyorum bide oğlumu.. yani aile desteği olmadan,
Beni şuana kadar en çok zorlayan ek gıda süreci oldu
Oğlum iştahsız bi bebek .. yemek yemeyi sevmiyor ☹️
Diş dönemleri ateşleniyor, İştahı iyice gidiyor sadece emmek istiyor..
Onun dışında tabi grip falan olursa insan çok üzülüyor
Aşı zamanları ateş oluyor ona da üzülüyoruz
Tabi bunlar gelip geçici süreçler
Hep Sağlıklı olsunlar inşallah 🙏