Kızlar 30 aylık çocuğuma kreş mi bakıcı mı bilemiyorum. Bakıcı görüştüklerim hep 40-50 yaş aralığı pek de çocuğun dilinden anlayacak gibi değillerdi. O hissi alamadım. Kreş desen kış zamanı sürekli hasta olursa ne yaparım diyorum sıkıştım kaldım… fikir verir misiniz