dorukalpinannesii sakin ol guzel anne. Biberonla kolaya alistigi icin red yapmistir, kasik biberona gecmeniz en dogrusu olmus. Hatta mumkunse eds yapin hem sizi emsin hem mamayi. Emerken cene kaslari zayif oldugu icin isaret parmaginizla hafif destek verinki cabuk yorulmasin. Dill dudak bagini kontrol ettirin doktorunuza. Emzirmeye baslamadan once hafif masaj yapip elle sagim yapar gibi sutunuzu asagi indirinki emmesi kolay olsun. Sık araliklarla emzirin cunku sut uretimi arz talep meselesi emdikce gelcek. Streslisiniz biliyorum anliyorum ama nolur sakinlesin çünkü bebekler cok kolay etkileniyolar stresten. Sağlıkla büyütün miniginizi 😊