Regen bence gayet yeterli. Bircok motorolada yan odadan dahi çekmediğine dair yorumlar okumuştum. Evim büyük değil ama hiçbir çekme sıkıntısı yaşamadım şimdiye kadar. Görüntü kalitesi de güzel ve ekran büyüklüğü de yeterli. Ses iletimi ise baya iyi üst kattan gelen tak tuk seslerini bile iletiyo 😀 açıkçası dediğim gibi ben de şüpheye düşmüştüm ama motorolalara 2 katı fiyat vermektense bu yeterli geldi bana. İsterseniz konuşabiliyosunuz da bebeğinizle (ki ben bu özelliği kullanma gereği duymuyorum hiç) Ekrana 1 kez zoom özelliği var bazen gözü açık mı kapalı mı emin olamadığımda o şekilde bakıyorum. Yani şu daha iyi olsaydı dediğim bi şey olmadı. Bebeğiniz uyuyo mu uyandı mı ve hangi pozisyonda bunu görmek yetiyo zaten 🤷♀️