Feride10 Merhaba kızlar. Oğlum 4 bucuk yasında. Daha 3 hafta önce boğazları kızarmıştı ve düşmeyen yüksek ateşi vardı. Antibiyotik iğne vuruldu 4 gün. Sonra iyileşti. 3 hafta sonra yani şimdi yine boğazım ağrıyor diyor hafifte ateşi var. Bu normal mi? Bu şekilde sık hastalanan var mı?
ppzeynep Feride10 3,5 yaşına kadar ilaçsız büyüttüğüm, hastalıkları kendi başına atlatan oğluma 4 ay önce antibiyotik kullanmak zorunda kaldık. 4 aydır her ay hasta ve antibiyotik kullanıyor. Antibiyotik bağışıklığı iyice düşürüyor. İki ucu şeyli değnek.
AegeansMom Feride10 etrafımdaki herkes böle şuan kendim de dahil. Tam geçti bitti diyoruz hoop başa sarıyoruz. Birkaç senedir hastalıklar hep böyle bir türlü tamamen geçmek bilmiyor nedense
Sweetson Feride10 instagrada hastalanmayancocuk sayfasını takip edin orada birsürü sey var sık hastalanan cocuklarla alakalı ve baska birsürü faydalı bilgiler veriyor
hepsineyeterim Feride10 9 aylik bebemin 3 üncü hastalığı şoku tam 3 aydır saçma sapan bir şekilde hastalanıyor evde kendin iyilestiriyorum ama çok yoruldum tan geçti diyorum yine başlıyor dışarıya falan da korkumdan çıkaramıyorum yani fenalardayım arada kendimi suclasamda bir çok kişinin bu durumda olduğunu görüyorum inanılmaz bir salgın var ve zor geçiyor
Feride10 ppzeynep ya aynen nerdeyse bir yıldır sadece tek tük öksürdüğü olmuştur ama 3 hafta önce çok fena hastalandı antibiyotik iğne kullandık. Şimdi yine😔😔😔
Alerjikrinit Feride10 yutarsa satımsak bal limon karışımı yedirseniz hastalanmayan çocuk diye bi sayfa bar oraya bakın. Bir daha antibiyotik içerse probiyotik verin bir de umca diye bir şey var araştırın bitkisel bi takviye
Feride10 Alerjikrinit ya asla yutmuyor ne yaptıysam olmadı. Şimdi bir de iştahı sıfır çikolata bile yemek istemiyor:(
Feride10 AegeansMom ben hiç böyle bişey görmemiştim ya daha bir ay bile olmadı sadece iki haftadır iyiydi:(:(:(
Feride10 Sweetson normalde sık hastalanan bir çocuk değil hatta son bir senedir tek tük öksürmüştür sadece. O sayfayı takip ediyorum sarımsak çok zor yemesi maalesef
Feride10 hepsineyeterim bende kendimi suçlamaya başladım ya nerde yanlış yapıyorum diye:(:(:( daha 2 haftadır iyi sadece. 20 günden az yani😔😔😔
serendipty Feride10 covitten sonra çocuklar her ay hasta olmaya başladı öğretmen olduğum için takipteyim nedense çom sık hastalanıyor herkes
delirmeceler Feride10 müthiş bir salgın var hayatımda hasta olmayan ben 2 haftadır kafamı kaldıramıyorum çocukların da hasta olmaması imkansız bu halde kaç kere serum yemeye gittim hastaneler ağzına kadar dolu
Feride10 delirmeceler sanki bana bir tek biz böyleymişiz gibi geliyor. Oyüzden normal mi diye sordum postta :(:( hiç böyle olmamıştı
Alerjikrinit Feride10 benimki de yutmuyor onu. Demek ki boğazı baya kötü. Doktora götürün en iyisi ilaç kullandıktan sonra toparlanması için uğraşırsınız