merhaba kızlar bebeğim 4.5 aylık dün gece çok gaz sancısı başladı aslına gazını çıkarıyodu ama kaka yapamıyor gibiydi. dün geceden bugün öğlene kadar ağladı diyebilirim. bugün gündüz üç kere kaka yaptı kaka yaptıktan sonra rahatladı ama aynı zamanda dün geceden beri ateşi yüksek. 37lerde. aynı zamanda burun akıntısı başladı sanki nezle başlangıcı gibi. ve en son yaptığı kaka hafif mukuslu gibi. daha önce mukuslu kaka yapmamıştı. acaba gaz sancısından olabilir mi ya da nezleyle bağlantılı olabilir mi?