Sevgili anneler benim ilk bebeğim biraz öksürük ve hırıltı vardı Dr muayenesinde ciğerleri temiz çıktı ama inmesin diye antibiyotik ve hava verildi. Başta kullanmak istemiyordum antiyi ama mecbur kaldım çünkü düzelmiyor. Ayrıca böyle donemlerde evin ısısı nasil olmalı ben 22 23 derecede üşüyorum evde ki bende hastayım 25 26 derece olmasının sakıncası var mı. Kısa kol zibin üzerinde tulum + penye yelek. İçinde incelenen bir pijama. Bugün çok agladi memeyi de istemedi gazını çıkarıyorum böyle zamanlarda sonra hep sakinlesirdi bugün 1.5 saat kesintisiz ağladı ve emmedi uyurken emzirdim bunlar hastalıktan kaynaklı mıdır yoksa meme reddi başlangıcı mi