etuerk mom2546 2 haftalık bebek 4 gündür adama nerdesin diye sorarlar. Bir aile büyüdüğünüz de mi gidin demedi. Yeni doğan sonuçta herşey olabilir
berikomoms mom2546 buraya yazmak yerine doktora gitmeyi neden düşünmüyorsunuz gerçekten bazen şaşıyorum
mom2546 etuerk doğum yaptığımdan beri tek başımayım soracağım danışacağım kimse olmadığı için buraya yazdım zaten
mom2546 berikomoms ilk defa anne oldum ve daha doktorumuz yok pinpirik yapıyor olabilirim diye düşündüm siz de ters cevap vermek yerine okuyup geçebilirsiniz ya da yorum yapabilirsiniz
etuerk mom2546 bacım bende tek başımayım ilk bebeğim ama anormalim sezdiysem buraya da yazmam yani giderim doktora sağlıklı bilgi alırım. Sen buradaki herkesin çok doğru bilgilere sahip olduğunumu düşünüyorsun. Herkes biliyor mübarek
Metesmom İlk on güne göre farklılık hissediyorsanız tabi bir doktora danışın. Bebek henüz küçük çünkü ihmal etmemek gerek.
mom2546 Metesmom yani ilk 10 gün zaten sarı sıvı yapıyordu bu üç dört gündür biraz koyulaştı rengi ama baya bi sıvı
Ozgee59 mom2546 sıvı yapması normal zaten. Rengi önemli ishal diyebilmek için. Ne renk yapıyor şuan? Bide sık yapması sıkıntı değil benim bebeğimin ilk zamankar her bezi kakalıydı nerdeyse
etuerk mom2546 herkesin doğrusu kendinedir. Onun bebeğine iyi gelen seninkine gelmez. O yüzden sağdan soldan duyma bilgilerle ilerleme naçizane tavsiye. Her zaman işin ehli kişisinden bilgi al