Kızlar salgın mı var bizde mi sıkıntı var noluyo anlamadım nerdeyse iki ay oldu ben hasta oldum ogluma bulastı ondan kızıma atlattık dedik bi hafta sonra tekrar yine düzeldik gibi oldu tekrar bitmiyo normalde cocuklarımın öksürügüne buhar iyi gelir o bile işe yaramıyo 🥺