Kubraaaa4747 ek gıdaya nasıl geçtiniz karışım falan yaparak mı? Bu kadar yemiyorsa bir şey vardır yani ya farkında olmadan zorluyorsunuz, ya çok emdiği için çok aç hissetmiyor , ya da aralarda abur cubur yiyor veya biri yediriyor. Yazın eşim çubuk kraker veriyordu çocuğa hep 2 ay bişey yememişti . Herseyiyiyenbebek sayfasına bir bakın isterseniz