Lilatmz Kızlar bir yakınımın bebeğine doğumda oksijensiz kalmış demişler. Bu mümkün mü? Ben normal doğumda oluyor sadece diye biliyordum. 34 haftalık doğum yaptı
lohusaserbeti Doğumda değil öncesinde kalmış olabilir. 34 hafta doğduğuna göre acil doğuma bu sebepten alınmış olabilir mi
rumeysacsrr lohusaserbeti öncesinde nasıl kalmış olabiliyo açaba bende de aynı durum oldu ama doktor açıklama yapmadı anne karnında neden oksijensiz kalır bilginiz var mı
EbruBoluKaya Anestezi şekli neydi acaba? Bende 45 gün önce sezeryan oldum genel anestezi ile komple uyutuldum bebeğim doğduğunda solunum sıkıntısı ile doğdu 1 saat yoğun bakıma alıp takip ettiler bende 1 saat sonra odaya alındım zaten getirdiler sonra
lohusaserbeti rumeysacsrr bebek oksijeni anneden plasenta aracılığıyla alıyor. Nefes alıp veremediği için eğer plasentada sorun varsa kan akışında o zaman okjensiz kalmış olabilir. Tansiyona bağlı veya büyüme gelişme geriliğinde olabilir yada nedensiz plasentada bozulma olmasına bağlı olabiliyor bunu da ultrason ve nst takibinde görüyorlar genelde
rumeysacsrr lohusaserbeti peki sizin ki hangi sorundu acaba benimki anne karnında gelişmiyor diyip almıştı doktor 2300 gr 37 haftalıkken doğum yapmıştım