Benim oğlum gidiyor 5 yasında. Okulda problem yasadık o yüzden başladık. Yani oyun terapisti biraz uzun bir süreç öyle 2-3 kere gideyim düzelir olmuyor devamlılığı olması lazım. Biz ilk zamanlar haftada bir gün her hafta gittik 3 ay oldu baslayalı. Şimdi 2 haftada bir gitmeye baslıyoruz ama çook yol katetti öfkesi bitti kendini sakinleştirebiliyor okuldan da olumlu sonuclar aldık. Ama terapistin her dediğine harfiyen uyduk bizde öğretmeni de.