Hayırlı akşamlar çikolata kistim var 8 cm bunun için tedavı amaçlı Drosetil kullanıyorum dün öğlenden beri bacağımda ve belimde çok kötü ağrı var ayakta duramıyorum o derece belim bükük bi şekilde yürüyorum arada sağ bacağıma vuruyor üstüne basamıyorum bu ağrılarım kistten olabilir mi başına gelen varmı yardımcı olurmusunuz dayanamıyorum çok ağrıyor