Kbbbb ben 14 aylık hala emziriyorum. Kendi sütümde benden kızıma geçen hormonlara o kadar üzülüyorum ki. İhtiyacı olmasa keserim. Çocuğumun adet olacağım zaman sağ göğsü şişiyor. Ne hormon geçişi oluyor, oradan pay biçin. Şimdi bir de bunu ineğin yavrusu için ürettiği sütten alması var. Ne hormonlar geçiyor Allah bilir. Ben şahsen kıyıp da süt içirebileceğimi sanmıyorum