Selam kızlar. Kızçem 20 aylık. Korunmuyoruz ama hamilelik de pek istediğim bir şey değil gibi. ¾ gündür neredeyse hiç kesilmeden kasık ağrım ve sırt/ bel ağrım var. 1-7 aralık da adet tarihim test yapsam çok erken değil mi? Yani napacağımı bilemedim. Yaşayan var mı böyle bir hamilelik belirtisi?😌