Herkese merhaba, kızlar göğsümde kahverengi bir et beni vardı. Bundan 2 hafta önce içi hafif kanlanmıştı bende endişe edip hemen cildiye bölümüne randevu alıp doktora gitmiştim. Doktor bir aletle bakıp sıkıntı yok korkma, fakat böyle arada elin takılır kanar diye ilerleyen süreçte aldırabilirsin, fakat bir acelesi yok sıkıntı görünmüyor dedi. Bende şimdi emziriyorum diye erteledim ben aldırmayı. Fakat son zamanlarda ben sanki kurumaya ve kenarları hafif sökülmeye başlamış gibiydi. Dün sabah kalktığımda ise yarısı sökülmüştü ve kanamıştı. Bilmiyorum belki gece oğlum emerken dokundu çünkü bazen eli o benime gidiyor. Şu an bakıyorum sadece çok küçük bir yer kalmış eğer o da sökülürse tamamen sökülecek ben. Ben tamamen göğsümde hala, nasıl desem böyle bir tarafı kalkık duruyor sökülmüş ama bir tarafı da tam sökülmemiş. Altı da kanlı görünüyor. Bugün de tekrar randevu alıp doktora göstermek istedim ama hangi branşa randevu alsam bilmiyorum. Cildiyedeki doktor eğer beni aldırmak istersen genel cerrahi alıyor onlara gidebilirsin demişti. Cildiyeye mi tekrar randevu alsam benin son halini muayene eder diye hemde düşmesi için belki ilaç falan verir diye düşünüyorum, yoksa genel cerrahiye mi gitsem onlar direkt kalan kısmı da alırlar mı acaba? Kafam karıştı