PeekaBoo_ İtirafları alalım 💃 Kendinizle evli olsaydınız boşanma sebebiniz ne olurdu? Ben başlıyorum net kıskançlık ve sinir🫣 karşımdakinin sevgisinden ne kadar emin olursam olayım karsı cinsten o hissiyatı almışsam eşime hayatı zindan ediyorum ve sinirli de bir insanım hemen parlıyorum, kendimden boşanacak olsam kesin bu sebeplerden boşardım😅 Peki ya siz?
Balkizlarim PeekaBoo_ sinirli bir yapım yok ama yeri geliyor parlıyorum ve bu durum dan rahatsız olduğum zamanlar oluyor vicdan yapıyorum yani ☺️
Feyzosumunannesi PeekaBoo_ Fazla tripkoliğim ve titiz birisiyim düzen takıntım var bunu kaldıramayıp boşanabilirdim ( canım kocam bana iyi katlanıyor maşallah) 😅😅
Deletedmom_117 PeekaBoo_ inat inat inat😂😂Kiskanclikk kiksnaclik kıskançlık bu ikisi varsa kaçın benden derdim dndnddn 😂
Aslananne1 PeekaBoo_ hemen küsmem hemen ağlamam çabuk sinirlenirim hemen de yumuşarim saman alevi gibi😅 hiç birseyi unutmamam yüzyıllar bile geçse aynı konuyu pişirip pişirip tekrar açmam 😅😅 bunlar yüzünden boşardım kendimi 🤣eşime peygamber sabrı vermiş bazen helal olsun diyorum kendi kendime 🤭🤭
Balkizlarim PeekaBoo_ aynen , işte ince düşünceli bir yapım var kendimi tartıp biçerim tâbi kimse 4 4 lük olamaz bende dahil 🌹☺️
eymento Dondurmalikahve hahahah bende düşündüm düşündüm bulamadım kıskanırım ama yerinde aşırı değil. Dırdır ederim ama höyt dediğinde biter 🤣 kendimden çok taviz verdim ama yaranılmaz yine bunlara 😫
mombabyy Gmzcbt21 ne güzel sizin gibi olmayı çok isterdim 🥹🥹 ben de tam tersi çok geçimsiz biriyim sürekli trip trip 😂😂
nehirsude0 PeekaBoo_ kıskançlık,çabuk küsen,arada bir gıcıklık olsun diye vuran,patlamaya hazır bomba,birazda odunumsuha bide aşırı kin korsımda kocam degilde düşmanım var gibi bakmam kavgalarimızda😂
GezginPaNDa Kendim gibi bir insan ile evlilik Mükemmel olurdu. zaten Eşim de bana çok benziyor Canım kocam :) Yani kendimle yine yeniden hep evlenirdim. Bulmuşum böyle mülayim bırakır mıyım
Maka_Paka Genel olarak huysuzum. Hiç bir sebep yokken bile huysuz ve gergin olabiliyorum ya da aşırı mutlu. Tam bir dengesizim ben ya 😂 ikizler burcuyum da biraz 😅 katlanılmaz bir insanım