livanurvealpinannesi61 Barlss_ inek sütü alerjisi varsa keçi sütü de kullanılmaz çapraz reaksiyon yapıyor çünkü
Bebekcino Doktor mu söyledi keçi kullanın diye? İçerikleri yüzde 90 dan bile fazla aynı. Bizimde süt alerjimiz oldu doktor olmaz demişti. Sorunun cevabı ben migrostan almıştım vard.
Zerdecal Bizimde inek sütü alerjimiz vardı ilk keçi ürünleri ile diyet açma yaptık peynir ve sütüne tepki vermedi sizde deneyerek tüketin