Lina099 değer mi kısmını geçtim artık yapacak bir şey yok yılbaşından sonra daha da zamlanır diye aldım gitti çünkü ihtiyacım vardı bebekli evde büyük kolaylık ucuzları da var tabi ama ben ucuz diye alınan şeyleri insanın başına bela olduğu kanaatindeyim