Yakínda ise başlayacağım bebegim 6 aylik simdiden cok strese giriyorum ne yapmam lazim onu birakmak istemiyorum sanki birdaha hic gormeyecekmis gibi hissediyorum sanirim psikolojim bozuldu 😞 kayinvalidem bakicak ama bugune kadar 7/24 yanindaydim nasil alisirim