Merhabalar hanımlar.7 yaşında ki oğlumun değeri 6.22 çıktı. Pazartesi endokrine götüreceğiz ben çok kötüyüm anlayan var mı?Bu arada senelik rutin kontrolle götürdük öyle çıktı bu değer.sürekli ağlıyorum bu ne demek bilen vardır ve inşAllah sonuçları temiz çıkar🙏🙏🙏🙏