Haticedemir60 Sidefer kan demir ilacını yaptıktan sonra buzdolabında muhafaza edin yazıyor ya eşim yapmış ve koymayı unutmuş. 10 saattir dışarda az önce farkettim koydum. Bilgisi olan yazabilir mi. Bişey olmuş mudur ilaca??
Esraciim Haticedemir60 ben bir iki defa antibiyotik şurubu unutmuştum o da dolapta muhafaza ederseniz ömrü uzar demişti doktor. Bence bir sorun olmaz
Haticedemir60 Esraciim saol canım. Ben baya bi söylendim adamcağıza. Sonuçta bebeğin sağlığı diye. İnşallah bişey olmaz