Gunesnil_23 bence takmayın benim ilk bebeğim ve bende panik bir anneyim ve her doktor her hemşire yada her tecrübeli kişi farklı şeyler söylüyor biri bişey derken diğeri başka bişey diyor. En iyisi güvendiğiniz bir doktora devam etmek ve onun söyledikleri dışında kimseye kulak asmamak