Meriskus siz zaten bir doğum kontrol yöntemi kullanıyorsunuz ikinci yöntemi de eşiniz kullanabilir . Biz hap + prezervatif yapıyoruz bebeğim çok küçük 8.5 aylık ve Emzirme de kullanılan haplar çok güvenilir değil diğerlerine göre ama normal hapa geçince sadece hapla devam ederim.
Bana doğum kontrol hapları çok kilo aldırdı ne yazık ki ama herkes de öyle değil