6 ay 20 günlük benegim kafasının sol tarafında yamukluk var dikkatli bakınca hissediliyor doktora sordum geçiştirdi beni anne karnında ki duruş pozisyonu yada siz yatarken pozisyonuna çok dikkat etmemişsiniz dedi simdi kendimi suçluyorum sürekli sağına yatırıyorum soldaki başı azalsın diye bu durumu yaşayan vat mi acaba araştırdım 1 yaşına kadar düzelir diyorlar yardımcı olur musunuz lütfen