Busniltos anlıyorum zor tabi mamalar ateş pahası. Evet ya ilk zamanlar iğne ucu kadar bir şey girdiğinde ağzına yedi diyordum ben de ,,, elma armut irmik püresi yapıyordum içine de tarçın. Baya seviyordu ama dediğim gibi 7+ ayda başladım bunu vermeye öneri olsun dışardaki mamalar da aynı mantıkta ❤️🙏🏻