Nurella32 geceleri uykusu açılmaması için altını değiştirmek istemiyorum çok zor uyuyor çünkü gece boyu memnun kaldığınız bez hangisi kuru hissettiren sızdırmayan baby turco kullanıyorum sızma yaşamıyorum ama ıslaklık hissi oluyor
1cocuksevdasi Nurella32 molfixde sorun yaşamıyorum sadece dün gece bezi yanlış bağlamışım arka kısmını çok aşağıya bağlamışım uyku sersemi 😄 beline çıkarmış bezin hatası değil benim hatam molfix yeni çıkanini kullanıyorum ayrıca islaklik göstergesi yapmışlar diğerinde yoktu
Htckbra0716 Bende molfix kullanıyorum memnunum . Kullanmasıngerektiği numarayı kullandığı müddetçe sızdırma hiç yaşamadım .
aslansmoms Bende doğduğundan beri sleepy bio naturel kullanıyorum ama artık taşırmasından bıkmıştım 4 gün önce geceleri molfix mavi paket kullanmaya başladım. Gün içinde hala sleepy.
terazikadini Nurella32 molfix öneririm canım primadan daha iyi ikisinide kullandım prima sadece para tuzağı molfix daha iyi hiç sızma yapmıyor
Minikkusuumm Nurella32 hangisi indirimdeyse onu aliyorum ve 1 numara büyük takıyorum gece hiç sızma olmuyor
153s34 Nurella32 baby turcodan memnundum goyaa ama sizdirma yapnca braktim allahtanda az kalmsti. pure baby kullaniyorumm smdi. Bir tek gece bile sizdirmadi şuan cok memnunum.
designermoms Nurella32 prima premium care Gece hiç değiştirmiyorum bir kere bile sızdırdığınu görmedim
denizbet Bebekken prima kullanıyordum ama şimdi molfix. Çok memnunum hiç sızdırma yaşamadım gece boyu değiştirmiyorum ben de kaka yapmadıysa👌🏼