Eslem46 canm daha çok küçük damagi yoruluyordur emmekten o yüzden birakiyordur. İnan ki emmiyorsa zorlama benm oğlum 7.aya kadar emdi sadece uykuya geçiş te ve çok ağlayıp durmadiginda verdim onun dışında asla vermedim boş boş emip damagi yorulyor bebeklerin kıyamıyorum. Ağlar susturamazsam emziğe alışsın diye düşünmeyin bı şekilde susturursunuz ama alışırsa bırakması daha zor geceleri ağzından düşse uykusu bölünüyor