nur_ada Selam kızlar sağlık ocağının bedava verdiği doğum kontrol hapını kullanan varmıı bilgi verir misinizz
Toprakbebekk nur_ada 14 yıl kullandım bebek isteyince bıraktım 4 ay sonra hamile kaldım doğumdan 6 ay sonra tekrar başladım daha önce de oğlum 6 aylıkken sağlık ocağı vermişti emzirirken kullanabilirsin demişti
esmrngz Bizim burada vermiyorlar artik ne dogum kontrol hapi neden prev. Sordugumda vermiyoruz artik dediler
esmrngz Bizim burada vermiyorlar artik ne dogum kontrol hapi neden prev. Sordugumda vermiyoruz artik dediler
zumra2 Toprakbebekk ayy 14 yıl mı başka nasıl korunuyordunuz biz geri çekilme ve bu hap yeni başladım inşallah korur
Ozgzcn Toprakbebekk hangi hap bizede bilgi verin lütfen ben cerazette kullanıyorum şuanda ve aynı zamanda geri çekilme ile korunuyoruz
Toprakbebekk Ozgzcn mikrogynon adı. Corona zamanından sonra sağlık ocakları vermemeye başlamıştı şu an veriyormu bilmiyorum eczaneden alıyorum 230 tl yıllarca kullandım hiçbir yan etkisini görmedim.
Toprakbebekk Ozgzcn evet ben 7 6 aylık emzirirken vermişti emzirdiğimi söylemiştim zararı olmaz demişti 14 yıl önce şimdi 9 aylık oğlum 6. Ayında başladım hapa