Supermomm18 Kızlar oğlum ıkınıyor 3 gündür ama bugün daha fazla kaka yaptıktan sonra rahatlıyor sonra tekrar başa sarıp ıkınıyor doktorumuz sab simplex verdi günde 4 defa 10 damla sizler neler yaptınız gaz olduğunda bi öneriniz varmı
menekse00 Sab simplex düzenli ver asla saatini geçirme her emzirmeden önce gaz masajı yap yapılacak çokta bişey yok aslında büyüdükçe hareketleniyor anca o zaman bi tık daha düzene giriyo benim bbebeğim o zamanlarda saatlerce çıldırıyordu