Kızlar uygulamayı silmiştim 2aslanmom hesabımdı. Ben bir şey danışmak istiyorum sizlere bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.
Ben bebekliğimden beri üvey anneyle büyüdüm hep şiddet,kötü muameleyle büyüttü ve bir çok şahidimde vardır en yakın olarak halalarım babaannem vs. 17 yaşında polisleri arayıp darp raporu da almıştım ondan sonra evlendim zaten kurtulmak için. Kayıtlarda vardır. Kardeşlerimi bile ben büyütmüşümdür evin tüm işlerini yapardım bide bebekti kardeşlerime bakardım. Şimdi büyüdüler 18-13-6 yaşlarındalar ve görüşmemize izin vermiyor kadın, ben hukuksal bir dava açabilirmiyim bununla alakalı?