Merhaba, kızım 28 aylık. 2 ay önce tuvalete alıştırmaya başladım. Çişini yapıyor ama büyük tuvaletini hala söylemiyor ve altına yapıyor. Bunu yaşayan var mı? Ne yapmalıyım? Evet zor bir süreç ama bu zamana kadar büyük tuvaletini hiç söylemedi hep altına yaptı.