aura_meselesi_bu_sekerim aysedmr95 eşim görevde ben evde 6 yıldır evliyiz 6yil başı da bu hiç değişmedi (gurbette olduğumuz için kimsemiz yok olsaydı da yılbaşı akşamı için yine özel bise yapmazdık) ☺️🤷♀️
kartanesi__ aysedmr95 görümcem deyiz geçen yıl da bende toplandık eşim 6 kardeş hepimiz birşeyler hazırlayıp kutluyoruz kalabalık ve çok eğlenceli oluyor
mavikelebek4 Eşimle konuşmadım ama evde geçirmek istiyorum kayınvalidemler eltim gelcekmiş sizde gelin diye emrivaki bi söylemde bulundu annemlerde biz gelelim diyo bakalım nasip
2boymommy aysedmr95 Biz bu yilbasinda ilk defa türkiyede olacagizzz🥳 var aklimizda biseyler ya bakalim🤭
EypMom Evdeyiz büyük ihtimal aynı herzamanki gibi çay çekirdek kek vs rutin geçer eğer eşimin arkadaşları vs çağırmazsa
EypMom Evdeyiz büyük ihtimal aynı herzamanki gibi çay çekirdek kek vs rutin geçer eğer eşimin arkadaşları vs çağırmazsa