airfry pişmanlıktır, küçücük bölmesi var bi tavuk pirzola yapsak sığmıyor. İki seferde pişiyor yine beklemiş oluyoruz. Patatesler çıtır çıtır olmuyor haşlanmış kızarmış gibi oluyor çoğu da yumuşak kalıyor benimkinde en iyi marka Philips xxl olmasına rağmen temizlemesi çok kötü her yer batıyor haznelerini tek tek çıkarıp silmek gerekiyor o kdr uğraştırıcı ki.. fırının gözünü seveyim aynı şeyi fırında yapıyor. Keşke almasaydım. 8800 almıştık şimdi 6 bine kdr düşmüş fiyatı. İyi bişey olsa düşürmezlerdi zaten. Yeni alacaklara tavsiyemde asla ama asla almayın. Aynısını fırında yapıyor. Fenomenler abarttı para kazandı üstümüzden. Bir de o kdr kaba ki Ramazan davulu gibi tüm tezgahımda boşa yer kaplıyor. Köfteler fırındaki gibi lezzetli kızarmıyor ayrıca. Asla önermiyorum. Hatta almak isteyen varsa satabilirim.