berosunannesi evet yapan yapiyo valla ben beceremedim galiba olmadi kabullendim😄 tavuğu çok güzel pisirmistim ama gerçekten ızgara tadında olmuştu ama sürekli de tavuk yemiyoruz. Mutfakta yerim de dar diye sattım. Yeriniz varsa bazı yemekler gerçekten güzel oluyo ama ben en çok tencere yemeği yapıyorum bana gereksiz geldi bi süre sonra