Ben 7 eylülde doğum yaptım ve doğum öncesi ve sonrası raporlarımı işyerine teslim ettim doğum sonrası raporumda bitti aralığın 9unda fakat hala sgkdan bana analık ödeneği yatmadı bu miktarlar gerçekten ödeniyo mu alan varsa bi fikir verebilir misiniz ?