oğlum 5 ay 17 günlük doktor bu hafta yoğurtla tadım yaptırabileceğimi söyledi ben 6 ayı tamamlamasını bekliyordum ancak sütümün artık ona yetmediğini fark ettim iki memeyi de bitiriyor ama yine de doymuyor bu yüzden yarın başlamam lazım ek gıdaya hangi öğünde başlamalıyım sabah öğle akşam? deneyimlerinizi anlatabilir misiniz