Benvekizim ben söyleyim leke tutmaz kumaş diyorlar leke tutuyor çizilme soyulma renk atma olmaz diyorlar oluyor biz garanti veriyoruz bişey olduğu zaman değişir yenileriz garantisi var diyorlar ama aldıktan sonra yüzüne bakmıyorlar bende evmoda mağazasından bu tarz bir salon takımı aldım 1,5 senelik evliyim bin pişmanım eşimle sürekli didişiyoruz bebek olduktan sonra temizlik yapmak aşırı zor oldu benim için bebeğim kolik rahat kullanamıyoruz odamızı bu sebeple oysaki eşyanın bir kıymeti yok ama çok yorulduğum için ekstra iş çıksın istemiyorum napabilirim :(