Anneoldumm_ Kızlar hani doğumdan sonra adet sancısı çekilmiyordu. Bana hep böyle denmişti. Sezeryan doğum yaptım doğumdan 6 buçuk ay sonra regl oldum şimdi ikinciyi oldum ama yok böyle sancı sanki hiç doğum yapmamışım gibi. Ben hiç sancım olmayacak sanıyordum