Merhaba, doğumdan önce çikolata kistinden ameliyat olmustum. Doktorum 1 yıl içerisinde hamile kalma ihtimalin çok yüksek, sonrasında kist tekrarlayabilir zorlanırsın demişti. ve mutlaka normal doğum yap o temizler yumurtalıklarını demişti. Doğum yapalı 2 ay oldu, geçen gün kontrole gittim ve 2 adet fındık büyüklüğünde çikolata kisti olduğunu öğrendim….
Kafama çok takmıyorum şükür ki bi evladım oldu, ama süreç yine zorlu mu geçer yoksa normal doğum yaptığım için daha mı kolay olur? Başından böyle bi şey geçen var mı ?