Kizlar bebegim ilk defa dis cikariyor elime sivri bisey batiyor elledgmde minicik ama atesi 38 lerde calpol verdim gecmedi dolven versem gecermi atesli dus cikarma donemleri oldumu siiznde neler yaptiniz doktora gotureyimmi heryerde salgin hastalik var cokta gtrmk istemiorm ama fazla cikrsa atesi goturucem. Onun disinda hiriltisi yada burun akintisi yok ben dise yordum ama bilemiormda acaba baska bir enfenksiyondanmi kaynakli diye