srnrcvs evet kırkınız çıktıysa taktırabilirsiniz regli olun demelerindeki amaç rahimin yumuşak olması daha kolay takılabilir olması ama normal doğum yaptıysanız regli beklemenize gerek yok sadece gittiğinizde doktor soruyor hamilelik şüpheniz var mı ilişkiye girdiniz mi diye eğer bu süreç boyunca ilişkiye girmediyseniz takarlar ilişkiye girdiyseniz kan verip sonucunu beklemeniz gerek