Iscan 3 ay 18 gunluk bu gun fark ettim kolu böyke olmuş normal mi o kdr zaman geçti üstünden bu hale gelmesi
Gencanne2 Bizimde böyle. 5 aylık olduk. Ara ara banyodan sonra iltihap akıyor. İnternette normal diyor. Eşimde bişey olmaz diye doktora götürmedi inşallah biley olma
123ege Bende dün paylaşım yapmıştım 4 buçuk aylık olduk kolu aşı yeri iltihap akıyor doktora gönderdim fotoğrafı krem verdi. Anlamadığım 2 buçuk ay sonra nasıl akıyor. İlk çocuğumda hiç böyle olmamıştı. Aşılarda mı bir sıkıntı var
Iscan 123ege değilmi o kdr zaman geçiyor ustunden benimde anlamadığım bu 2.5 yaşında oğlum bar onda da bıraz kızarma fln oldu ama bu kdr olmadı bende yarın bi göstercem kantaron yağı sureyım dedim nasıl ağladı yavrum uyumuyorda