Kizlar merhaba çamaşır kurutma makinesi alacağım bir kaç markaya baktım ama çoğu arkadaşım Beko km90 al dedi çok memnunlarmis ama internette de çok sesi var diyolar.
Onerebileceginiz yada bu makineyi kullanan arkadaşlar var mı ?
Önerkleriniz varsa artı ve eksilerini paylaşarak anlatabilirsiniz çok sevinirim 🤍
Çamasir makinem 8 kilo kurmayı da 9 kilo diye düşündüm..