Borsada hem kazandım ama kazandığım kadarından çok kaybettim geçen sene sağlam şirketlere girmiştim ama seçimdi falan derken baya kaybettim yine sonra toparladım paramı çıktım tüm param taşınma sürecinde gitti şimdi tekrar birikim yapman istiyorum sağlam şirketlerden hisse mi alsam yoksa risk almayıp altın olarak mı biriktirsem hep bilmiyorum sizce ne yapılmalı