İkisininde önerilmeme sebebi aynı mı
Yürüteç doğru basma yapmıyor ayaklar diye önerilmiyor herhalde
Diğerinde de zıpzıp için özel bölgesine zarar mı veriyor yoksa onda da basmaya ilgili mı sorun
Bende oyalanması için birşeyler almak istiyorum ama ne
Yürüme arkadaşı alacağım ama daha ona var